Reklamační formulář

REKLAMACE


V případě zjištění závady či chybně zaslaného zboží nás kontaktujte buď telefonicky (+420 602 772 475, +420 607 556 019), e-mailem (info@ceskepivnisety.cz) nebo použitím odesílacího formuláře. O reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech maximálně ve lhůtě 3 dnů.

Při reklamaci uveďte vaše kontaktní údaje, číslo vašeho účtu, číslo objednávky, datum nákupu, kopii daňového dokladu a popis závady (může být doplněn o fotografickou dokumentaci).

Reklamace se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.

Jakmile bude reklamace schválena, zboží odešlete na adresu: 

České pivní sety, Pasohlávky č.p. 1098, 691 22

Při uznanané reklamaci hradí zpětnou dopravu zboží prodejce.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů a o jejím průběhu i výsledku vás budeme informovat telefonicky nebo pomocí e-mailu.

V případě uznání reklamace bude vrácena plná cena zboží, zajištěna oprava nebo dodávka zboží náhradního.

Tento formulář slouží pro elektronické podání reklamace zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, nakoupeného v elektronickém obchodě www.ceskepivnisety.cz

Do formuláře prosím uveďte: 

  • Jméno a příjmení
  • Adresa
  • Kontakt (telefon/e-mail)
  • Číslo objednávky
  • Číslo faktury/dokladu
  • Datum nákupu
  • Popis závady (problému)